Despre filmul cu Grumpy Cat

Grumpy Cat's Worst Christmas Ever pare a fi un Worst Movie Ever...sau pe aproape.Mult asteptatul film chiar lasa de asteptat.

Pisica morocanoasa imi devenise simpatica in meme-urile de pe Facebook si chiar asteptam sa vad filmul mult trambitat, insa vorba proverbului : "La pomul laudat sa nu te duci cu sacul!".
Ca tot omul care descarca de pe torrent(don't blame me, i know you're doing the same), iau si eu filmul aseara, pregatesc chipsuri, cola si ma asez confortabil gata pentru o portie de ras.Inca din primele 5 minute am zis: "ok, si filmul cand incepe? sau asta-i?".Dupa alte 10 minute de vizionat...am trecut la Home Alone 2, clasicul film de Craciun, vazut si revazut, insa ce inca imi capteaza atentia si imi da o stare foarte placuta.
Deci, vocea aia nu i se potrivea deloc, in unele scene pisica parca plutea, n-au avut si ei un buget pentru o animatie cat de cat ok? Fiindca sunt sigura ca vor castiga sute de milioane de dolari, filmul fiind promovat la greu pe facebook.
Sincer, nu as mai vrea sa revad acele 15 minute, cu atat mai putin intreg filmul, si astept lansarea in vara lui 2015 a animatiei "Minions", care stiu ca nu o sa ma dezamageasca.

La final va propun sa urmariti un film de animatie realizat in mod original de francezii de la Futurikon.Aveti mai jos un trailer:
Minuscule, Valley of the Lost Ants

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Stii bancul cu...? Aproape toate bancurile sunt aici

Orar clasele 9,10 si 11 Stiinte ale naturii

Despre Transpiblock - pareri dupa doua saptamani de folosire