Despre Transpiblock - pareri dupa doua saptamani de folosire

Stii feelingul ala cand ai o problema care persista, precum transpiratia abundenta care uneori devine si mirositoare in functie de deodorantul pe care il folosesti , sau in functie de hainele pe care le porti?

Ma lupt si eu cu problema asta si am reusit cat de cat sa o tin in frau folosind anumite deodorante comercializate in hypermarketuri, insa am observat ca dupa ce utilizez un nou deodorant stick are efect cam o luna - doua, dupa care inceteaza sa isi mai faca efectul si trebuie sa aleg un alt tip de produs.

In general cumpar deodorante tip stick, am incercat si deodorante tip spray, toate merg bine la inceput dar dupa un timp pielea se obisnuieste si trebuie sa cumpar altceva.

Marea problema este ca desi axila este proaspat spalata cu anumite tricouri mai stramte sau bluze care nu sunt 100% bumbac am "placerea" ca dupa ce ies din casa si fac cativa pasi deja devin lac de apa si incepe sa capete un miros specific, si deloc placut pentru ca cine nu m-ar cunoaste ar spune ca am iesit din casa fara sa ma spal.

Acum doua saptamani cautam un nou deodorant si drept sa zic le-am incercat cam pe toate din hypermarket, si tot imi venea in cap reclama aceea cu Transpiblock.

Zis si facut, m-am dus la o farmacie si am cumparat una bucata Transpiblock.



Nu iti recomand sa faci asta, dar eu am ignorat unele instructiuni de folosire care spun cam asa:

  • Transpiblock se aplica seara pe pielea curata si uscata. - facand dus si seara si dimineata gelul de pe axila se duce si trebuie sa il reaplic, iar eu am ales sa il aplic dimineata, pentru ca atunci ies din casa.
  • Dimineata,pielea se spala cu apa si sapun,nefiind necesara reaplicarea produsului. - dupa cum am precizat mai sus, in fiecare dimineata aplic produsul.
    Dupa aplicare trebuie sa astept un pic sa se usuce, moment in care simt cum incepe sa ma stranga pielea, dar senzatia dispare rapid. 
  • In prima saptamana de folosire se recomanda utilizarea Transpiblock® o data la 2 zile, iar din a doua saptamana se va aplica o data la 3 zile . - drept sa spun dupa 9 ore la munca am patit in unele zile sa simt totusi un miros, deci nu ma protejeaza 100% pe 9 ore, daramite 2-3 zile
  • A nu se aplica dupa epilare! - epilez axila in fiecare dimineata, deci oups, in fiecare dimineata aplic produsul dupa epilare si da, se simte acea arsura ca si cum ai da spirt pe rana.

In mare parte deodorantul isi face treaba, desi cum am spus mai sus in unele zile depinzand de cata activitate/miscare/stres am avut nu am fost 100% protejata de acesta. I-as da un 7.5 din 10 daca ar fi sa il evaluez.

La intrebarea cat de sigur pentru sanatate este acest produs...well am gasit aici un studiu mai amanuntit, si se pare ca produsul contine , citez , "6 ingrediente dintre care 3 sunt considerate a fi sigure, 2 ingrediente prezinta risc mediu de dauna, iar 1 ingredient prezinta risc ridicat de dauna."
Dintre acestea mi-a atras atentia Clorhidratul de Aluminiu care este frecvent folosit in deodorantele antiperspirante si are rol de blocare a porilor glandelor sudoripare, ceea ce pe termen lung poate avea efecte negative.

In perioada urmatoare imi propun sa termin acest stick si sa ma orientez catre un deodorant bazat pe ingrediente naturale si cu cat mai putine substante daunatoare.

Daca vrei sa testezi si tu acest produs il gasesti aici sau aici la un pret rezonabil.

Astept sa imi spui intr-un comentariu care este deodorantul tau preferat care te-a scapat de pacostea transpiratiei.

Sa auzim de bine!

Comentarii

  1. Pret convenabil?????????? 😳 😳 😳 E 41 lei, doamna 😳 😳 😳 😳 😳 am gasit si la 20 😁😁

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Stii bancul cu...? Aproape toate bancurile sunt aici

Orar clasele 9,10 si 11 Stiinte ale naturii